Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perkhidmatan Pelanggan (kepujian)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia ! haha
Macam nak baca berita pulak kan :)
Hari ni rasa nak berbelog !

Alhamdullilah atas rezeki dan berkat doa setiap hari,
Dapat juga aku sambung degree :')
dekat UiTM Puncak Alam !
Jauh kan dari Kedah.
Tapi aku tak pergi lagi atas sebab sebab tertentu.
Gembira dan juga kesedihan yea.
MIX feeling bila dapat jejauh ni.
Dah 5bulan duduk dekat rumah cuti jadi malas nak sambung belajar
Saya kena bersemangatttt !! untuk masa depan :')

Kawan kawan dah masok, tinggal aku dibelakang. HOW SAD !! :'(

6 comments:

  1. adik dapat kos tu ke? Selamat datang ke puncak alam bandar bakal membangun yang panas. hehehe.. tp dia ok jugak la. jgn risau ok. meh dtg sini kita berkenalan.tp akak dh nk abis sem ni =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah :( dapat rayuan. 2nd intake. sobzz. sedih nak pergi.

      Delete
  2. best x kat sane?mohon penjelasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. so far dekat sini best .

      Delete

Thanks For Reading My Blogg
Please Drop You Suggestion or comments :)

 
Semua didalam Belog ini kepunyaan Cik Mimi Ruslan. ©copyright 2010-2013 CikMimiRuslan all rights reserved