Girlfie

Assalamualaikum dan selamat petang wahai penduduk bumi.
Sekarang saya berada di R4504/D8 !
Iaitu didalam UiTM Puncak Alam.
HAHA. Ini semua poyo !

hey hey you you !
Saya ada ramai kawan, tapi tak semua yang rapat. HAHA
Kawan biasa biasa aje. Sembang ja macam ramai kan.
Kawan, apa gunanya kawan? Kawan adalah orang yang sentiasa menemani kita disaat senang ataupun susah. Aicehh. Ayat kemain kan.
Maksudnya sentiasa ada la. Tak kira time mana pun. Ye dak? :)

Kadang-kadang kita terluka hanya sebab kawan kan. Nevermind, semua itu dugaan semasa hidup. Apa yang penting! Hati mesti kena tabah. wehuu. Nobody was perfect! Ada masa kita diatas ada masa kita dibawah. Ada kena mengena tak ayat aku? haha.

Kekadang apa yang kawan kita buat, mereka tak pikir kita, apa perasaan kita. Apa yang kita rasa. Tetapi mereka tetap menyalah anggapkan diri kita kenapa kita jauh. Is it true? :) So, don't make judgement before you know the truth.  Mungkin salah mereka or salah kita sendiri.

Bak kata kawan aku, tak mati pun hidup sorang-sorang. hihi.  Tak mati tapi mesti rasa sunyi. Kan kan? Apa yang penting kita jangan la terlalu sombong, kita kena la kawan dengan semua orang.  Supaya berkembang sikit. Jangan la nak berpuak-puak.  Tak kemana pun puak puak tu, nanti ada salah faham, terlerai pulak akhirnya ! haha. Pandai pulak aku berkata-kata sejak aku dah 20-an nih -_-"


I do love my Girlfies so much. Saya sentiasa fikirkan mereka setiap hari . Mereka sentiasa ada disetiap saat ! :)

AR, IR, EN, NA, AS


2 comments:

Thanks For Reading My Blogg
Please Drop You Suggestion or comments :)

 
Semua didalam Belog ini kepunyaan Cik Mimi Ruslan. ©copyright 2010-2013 CikMimiRuslan all rights reserved